Podjęcie współpracy ze Sportowcem Karolem BOSYM WIRUSEM Trojanem, daje możliwość wzmocnienia rozpoznawalności Państwa Firmy/Marki wśród:
- lokalnej, ogólnopolskiej i międzynarodowej społeczności;
- braci biegaczy, ich rodzin, znajomych, kibiców;
- osób zainteresowanych zdrowym, aktywnym, zgodnym z naturą, trybem życia, w tym bosą aktywnością;
oraz
- w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram);
- w sądeckich, ogólnopolskich, czy też międzynarodowych mediach.
Dokładniej rzecz ujmując, kierunkami (grupami pośrednimi i docelowymi oraz źródłami) działań promocyjnych Państwa Firmy/Marki (Partnera) są:
- zgromadzona, podczas danego Wydarzenia, Społeczność: sportowców, ich rodzin i kibiców oraz osób zainteresowanych zdrowym, aktywnym, zgodnym z naturą, trybem życia, w tym bosą aktywnością:
– formy promocji Firmy/Marki Partnera: umieszczenie logo na koszulce startowej;
- materiały przedstartowe (w tym plansze informujące o podjęciu wyzwania ukończenia danego biegu) i postartowe, umieszczane na oficjalnym blogu Sportowca publikowanym pod adresem: http://BosyWirus.pl:
– formy promocji Firmy/Marki Partnera: zapowiedzi wydarzeń, relacje, artykuły eksperckie, zdjęcia, opatrzone logo Partnera oraz linkami przekierowującymi na Media Partnera;
- media społecznościowe – konto na Facebooku https://www.facebook.com/KarolBosyWirusTrojan/:
– formy promocji Firmy/Marki Partnera: jak wyżej;
- media społecznościowe – konto na Instagramie https://www.instagram.com/karolbosywirustrojan/:
– formy promocji Firmy/Marki Partnera: jak wyżej;
- tematyczne, w tym biegowe, grupy społecznościowe na Facebooku:
– formy promocji Firmy/Marki Partnera: jak wyżej;
- patronujące Sportowcowi Media (w tym Ich konta na portalach społecznościowych):
– formy promocji Firmy/Marki Partnera: zapowiedzi wydarzeń, relacje, zdjęcia, opatrzone logo Partnera.